
1968: esimene WC-seep
Henkel tõi Saksamaa turule esimese koonusekujulise Henkeli WC-seebi, mis oli mõeldud tualetipoti servale riputamiseks.
See WC-seep korraldas hügieeniturul revolutsiooni, pakkudes iga loputusega hügieenilist puhtust ja värskust ning seda mitu nädalat.

1975–2000: muutumine WC-asjatundjaks
Tuginedes paljudele tarbijate vajaduste mõistmiseks korraldatud uuringutele hügieeni ja tualeti puhtuse teemadel, tõi Henkel turule mitmesuguseid tualetipuhastuslahendusi nagu WC puhastusvahendid, WC veepaagisisesed vahendid, kahekambrilised WC-seebid, WC-geeli ja WC-tabletid.

2002:
uuenduslik topelt-
tehnoloogia
Enamiku tarbijate jaoks on püsiv värske lõhn ja usaldusväärne puhastamine tualetipuhastustoodete puhul peamised vajadused.
Nende soovide täitmiseks oli varem vaja kahte toodet: tualetipuhastusvahendit ja õhuvärskendajat.
2002. aastal tõi Henkel turule toote Bref Duo Aktiv:
esimese vedela värskendusvahendi, millel oli kaks eraldi kambrit tualeti puhastamise ja õhu värskendamise jaoks.

2010: revolutsioonilised Power Aktivi kuulid
Henkel tõi turule revolutsioonilise WC-seebi:
Bref Power Aktivi!
Sellel on tõhus 4-toimeline koostis, mis ühendab endas võimsalt puhastusvahu, lubjasette vastase toime, kaitse mustuse vastu ja erilise värskuse!
Kogu maailma tarbijad hindavad seda selle esteetilise välimuse, mugavuse ning värskete ja erksate parfüümide tõttu.
Selle turuletoomisest saadik aastal 2010 on Henkel tootnud üle 1 000 000 paki ja müünud neid enam kui 50 maailma riigis.
2012: Blue Aktivi kuulide turuletoomine
Tänu oma sinise vee pallidele hoiab Bref Blue Aktiv märgatavalt teie tualeti puhtust ja värskust isegi loputuskordade vahel.
Kuidas?
Kui loputate, kogub Blue Aktivi korv endasse vee, rikastab seda toimeainetega ja vabastab selle loputuse lõpus.
Selle toime tõenduseks on teie tualettpotti jääv toimeaineid sisaldav sinine vesi, mis tagab suurima puhtuse ja värskuse isegi loputuskordade vahel!

2012: Balls Dream Band
Bref WC töötas välja eduka massidesse jõudnud kampaania, luues ansambli Balls Dream Band: neli seksikat poissi, kellest igaüks kujutas endast ühte Bref Power Aktivi 4-st toimest: sädelev Dimitri, kaljukindel Marcellus, eriti värske Marcus ja kaitsev Alejandro.
Kampaania viidi läbi üle maailma ja sellest ajast peale on videoid vaadatud üle 20 miljoni korra, mis tõendab, et Brefiga pole tualetis mingit draamat!
2013: 6x Bref Power Geli turuletoomine
Bref WC tõi turule tugevatoimelise puhastusvahendi:
sarja Bref 6x Effect Power-Gel Toilet Cleaner.
See sari lahendab jõuliselt mõned suurimad probleemid tualetipuhastuses, nagu rooste, mustus, uriiniplekid, halb lõhn ja lubjasette kogunemine, ning aitab tagada hügieeniliselt puhta ja värske tualeti ilma suure pingutuseta!

2014: paagisiseste vahendite viimine uuele tasandile
Tänaseks ühendab Bref In-Tank ühte tootesse hügieenilise puhastamise ja sinise värskendava jõu.
See tagab teie tualettpoti puhtuse ja värskuse, väldib lubjasette ja mustuse kogunemist, tagab hügieenilise värskuse kuni 800 loputuseks ja annab loputusveele värske sinise värvuse.
2015: põgenemine eksootilistesse paikadesse
Bref WC tõi turule sarja Bref Power Aktiv Escapes.
Võite värviliste kuulide ja eksootiliste lõhnadega põgeneda eksootilisse paika iga kord, kui loputate!
2016: Bref Power Aktiv Fragrance Boost
Brefi WC-seepide viimane uuendus:
Bref Power Aktiv Fragrance Boost, mille ülimalt hästi lõhnavas sisus on nüüd 40% rohkem parfüümi kui välimises kihis, tagades võimsama värskuse iga kord, kui loputate!
Tänu oma uuele süsteemile säilitab Bref Power Aktiv Fragrance Boost kogu toote kasutamise ajal lõhna intensiivsuse.
Seetõttu on teie tualett värske esimesest viimase loputuseni.